Повсеместната дигитализация води до дигитална трансформация на бизнеса. Начинът, по който фирмите подхождат към своите клиенти се промени. Класическите маркетингови похвати и инструменти правят като че ли крачка назад и въпреки, че не всички традиционни маркетингови стратегии са изчезнали, дигитализацията и интернет доведоха до появата на изцяло нови пазари, на които прилагането на методите и инструментите на дигиталния маркетинг се превръщат в норма за успешен бизнес.

Мотивацията за разработването на този курс е провокирана от дълбокото ми убеждение, че с помощта на дигиталния маркетинг е възможно да се достигнете до огромна аудитория по начин, който е едновременно рентабилен и измерим. Можете да спестите пари и да достигнете до повече клиенти за по-малко средства, в сравнение с традиционните маркетингови методи. Дигиталният маркетинг позволява да се запознаем и взаимодействаме много по-детайлно с аудиторията си и да й позволим и тя да ни опознае, което може да помогне за създаване на лоялност към бранда.

Търсенето на специалисти по дигитален маркетинг е голямо и в този встъпителен курс ще усвоите точно тези умения, които са Ви необходими, за да успеете кариерно в тази област. Курсът  се основава на използване на платформи и инструменти на лидери в бранша като GoogleFacebookHubSpotHootsuiteMoz и MailChimp, с което  гарантираме, че ще излезете от програмата с ценно цялостно разбиране за това как работи дигиталният маркетинг и защо той е толкова важен. Владеенето на няколко платформи и опитът в реалния свят са градивните елементи за успешна кариера като специалист по дигитален маркетинг, а този модулен курс е идеален начин да започнете.

Завършилите успешно пълния курс ще научат (1) да създават маркетингово съдържание, (2) да използват социалните медии за разпространяване на маркетингови послания, (3) да правят маркетинговото съдържание откриваемо при търсене, (4) да планират и провеждат дигитална рекламни кампании и (5) да владеят тънкостите на рекламирането в социалните мрежи и медии. Освен това студентите ще разберат как работят дисплейните и видео рекламите в интернет, как се рекламира с имейл и как се измерва и оптимизира ефекта от дигиталните маркетингови кампании с Google Analytics.



Miglena Temelkova is inviting you to a scheduled Zoom meeting.

Topic: Специфични инструменти за финансиране в сектора на услугите 

Join Zoom Meeting

https://us04web.zoom.us/j/71316758401?pwd=eDk2UEZFVjE1eS9UTWN0ZG1sTGd0QT09


Meeting ID: 713 1675 8401

Passcode: 4444